Навіщо потрібний контроль доступу для автотранспорту?

image.title

Для систем контролю доступу для автомобілів.

Навіщо потрібний контроль доступу для автотранспорту?

Ця стаття призначена для того, щоб допомогти вирішити дві проблеми паркінгів або інших територій, де необхідно контролювати в'їзд транспорту на територію. Завдання дві:
  • Не впустити того, кому не належить в'їжджати;
  • Не випустити з території того, кому не належить виїжджати.
Виглядає трохи жорстко, але на таких об'єктах є величезна кількість векторів атаки для зловмисників. Ось кілька прикладів:
  • Платний паркінг: потрібно організувати контроль доступу, і дозволити в'їжджати лише тим, хто оплатив паркування та заборонити іншим;
  • Обмежити виїзд із паркінгу: за кермом може перебувати лише реальний власник транспортного засобу;
  • Розмежувати час доступу для водіїв складу чи бази;
  • Дозволити співробітникам в'їжджати на територію лише у робочі дні;
  • Виїзд з території лише після огляду за пропуском.
Це лише невелика частина завдань, яка постає перед власниками складів, баз, паркінгів, офісів. Погодьтеся, такі завдання дуже важко вирішувати без електронної автоматизації, можна звичайно вести журнали та утримувати охоронців та консьєржів, але набагато простіше один раз купити та налаштувати систему доступу для автотранспорту, через деякий час вона окупиться і приноситиме лише прибуток. У будь-якому випадку необхідно встановлювати шлагбаум або автоматику для воріт, а ось системи контролю та управління доступом бувають різні.

З чого складається система контролю доступу автотранспорту

Система контролю та керування доступом автотранспортом складається з таких елементів:
  • Шлагбаум або розсувна система для воріт із самими воротами;
  • Контролер;
  • Система ідентифікації (зчитувач, приймач пультів дистанційного керування та інше);
  • Ідентифікатор (картка, брелок, пульт ДК тощо);
  • ПЗ для управління та моніторингу.

Типи систем контролю та керування доступу автотранспорту

Найбільш поширені типи систем керування доступом для автотранспорту:
  • Доступ за безконтактними картками EM-Marine;
  • Доступ по пультам дистанційного керування;
  • Дальнобійні UHFзчитувачі;
  • Розпізнавання автомобільних номерів

Доступ за безконтактними картками EM-Marine

Являє собою контролер та підключений до нього EM-Marine зчитувач. Воістину один із найбільш бюджетних, але при цьому не зручний тип системи доступу для автотранспорту. Корінь не зручності полягає в тому, що EM-Marine зчитувачі відмінно підходять для ідентифікації піших користувачів системи, але важко застосовувати для доступу транспорту. Проблема полягає в короткій дальності зчитування, всього 10-15 см. Вам доведеться підносити картку до зчитувача через відкрите вікно або зовсім виходити з автомобіля для того, щоб автоматичні ворота або шлагбаум відчинилися.

Доступ по пультам ДК

Являє собою контролер з підключеним до нього приймачем пультів, ідеальний варіант, коли доступ надається тим самим користувачам на постійній основі в будь-який час і без будь-яких обмежень .

Дальнобійні UHFзчитувачі

Найбільш актуальний та зручний метод здійснення контролю доступу до паркінгів та на склади. Є парою далекобійних зчитували з дальністю зчитування 5-10 метрів. Як ідентифікатор виступає пластикова карта, жорстка мітка з кріпленням на держ. номер або наклейку на лобове скло. Види міток та діапазони частот на яких онір аботають ми вже розглядали у попередній нашій статті. Зручність такої системи полягає в тому, що управління доступом відбувається самотужки, немає необхідності виходити з машини, підносити картку до зчитувача, натискати кнопку на пульті або здійснювати інші маніпуляції. Просто якщо у вас є карта та права доступу – шлагбаум або автоматичні самі відкриються, коли ви під'їдете до них на відстань 5-10 метрів. Оскільки система мережна ви можете здійснювати управління та моніторинг централізовано.

Розпізнавання автомобільних номерів

Найпрогресивніший тип доступу для автотранспорту, ідентифікація здійснюється за допомогою автомобільного номера. Відеокамера, встановлена у спеціальному місці у районі точки проїзду, розпізнає держ. номер автомобіля та автоматично відкриває проїзд для тих транспортних засобів, у яких держ. номер внесено до бази та надано права на здійснення доступу. До недоліків слід віднести не ідеальність систем розпізнавання, будьте готові до ситуації, коли держ. номер буде розпізнаний неправильно або зовсім не розпізнаний. У майбутньому ситуація обов'язково зміниться на краще, але поки що розпізнавання номерів у системах контролю доступу працює не ідеально.

Висновок (яку систему доступу для автотранспорту вибрати)

Якщо користувачі та права доступу з року в рік не змінюються – доступ з пульта дистанційного керування ідеальний варіант. Якщо є необхідність додавати користувачів, налаштовувати права доступу, здійснювати моніторинг і вас турбує зручність користувачів – вам потрібна система UHF зчитувачів. Якщо необхідна бюджетна система та зручністю користувачів можна пожертвувати – система доступу з EM-Marine зчитувачем – ідеальний варіант. Система доступу з розпізнаванням номерів підійде, коли через систему проходить величезний потік транспорту і немає можливості видавати ідентифікатори, а також дуже мала ймовірність, що користувач, що в'їжджає, буде займатися підробкою держ. номери для здійснення несанкціонованого доступу Компанія ТОВ "Форсаж-Юг" здійснює професійний монтаж систем контролю доступу та обліку робочого часу будь-якої складності. Купити UHF зчитувачі, системи розпізнавання номерів та шлагбауми можна у нашому магазині agent-007.com.ua .